Răspunsuri

2014-02-16T12:22:34+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
B=2 ori a
c=2 ori a -36
si acum inlocuim pe b si pe c cu ce am scris mai sus
si o sa vina asa: a+2 ori a+2 ori a-36=246
5 ori a +36=246
5 ori a=210
a=210 impartit la 5,a=42
b= 2 ori a
b=2 ori 42=84
c= 84+36=120
29 3 29
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T12:25:35+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
246 - 36 = 210
210 : 5 = 42 ( primul nr )
42 x 2 = 84 ( al doilea nr )
42 x 2 + 36 = 120 ( al treilea nr )
42 + 84 + 120 = 246

|-----|  primul nr
|-----|-----|   al doilea nr
|-----|-----|---|     al treilea nr
            36   ( e bucatica mica )
96 4 96