Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-21T10:37:27+03:00
A+b+c=43257
b=2a
c=b+257

a.I_____I
b.I_____I_____I
c.I_____I_____I+257

Auma este 43257 . 
43257-257=43000 ( suma partilor egale )
43000:5=8600 ( numarul a )
8600x2=17200 ( numarul b )
8600x2+257=17457 ( numarul c 

Verificare : 8600+17200+17457=43257
13 4 13
2014-09-21T10:41:22+03:00
A+b+c=43257
b=a*2 => a=b/2
b=c-257 => c=b+257
b/2 + b+ b+257=43257 => b =43000
3 3 3