Răspunsuri

2014-09-21T10:36:36+03:00

atribut adjectival : Copilul e frumos

atribut substantival: Trei copii se bat

Atribut substantival genitival  : Marul este al copilului

nu cred ca e bine ...HMMM
DOAR O PROPOZITIE IN CARE SUBSTABNTIVUL COPIL SA FIE DETERMINAT DE 3 ADJECTIVE .
Copilul dragut , frumos si cuminte e aici.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-21T10:47:18+03:00
Atribut adjectival =  Copilul este dragut.
Atribut  substantival= Copilul se intristeaza.
... genitival = Stiloul este al copilului.
3 3 3