Răspunsuri

2014-09-21T10:30:55+03:00
(6x9):(+5-2)=9
sper ca siam fost de azutor
Comentariul a fost şters
ai uitat sa pui un numar
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T10:38:02+03:00
6x9:[3+(5-2)]=9                                                                                

sper ca o sa te ajute                  
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
cu placere