Răspunsuri

2014-09-21T10:04:57+03:00
A+b=44,a/b=3/8
a=44-b
8a=3b
8(44-b)+b=44
352-8b+b=44
308=7b
b=44
Deva, ai gresit.
b = 44 este gresit deoarece a + b = 44 si a diferit de 0 deoarece a/b este dif de 0
Greseala vine de la "8(44-b)+b=44" trebuia 8(44-b) = 3b.
Intra in editare si corecteaza ca sa nu il raporteze cineva.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T10:12:44+03:00
X + y = 44
x / y = 3/8
----
x + y = 44
8x = 3y
----
x + y = 44
8x - 3y = 0
----------------  Inmultim prima ecuatie cu 3 si o adunam la a 2-a
11x  /  = 3 * 44
x = 3 * 44 / 11 = 3 * 4 = 12
y = 44 - 12 = 32
Proba:
12 + 32 = 44
12 / 32 = simplificam cu 4  => = 3 / 8

Calculam produsul:
12 * 32 = 384




1 5 1