Răspunsuri

2014-09-21T09:40:01+03:00
100%-20%=80%
80%.........40pg
100%...... x pag.
_______________
x=100x40/80=50 pagini are de citit
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T09:50:06+03:00
Daca a citit 20% a mai ramas de citit 100 - 20 = 80%

=> 40 de pagini reprezinta 80%

80%........................40 pagini
100% ....................  x pagini

x = 40 * 100 / 80 = 50 pagini

=> A avut de citit 50 de pagini.
 

2 5 2