Răspunsuri

2014-09-20T21:48:31+03:00


Fie a nr fetelor si b nr baietilor.

700 - 124 = 576

a+ b=  576

a= 3b

3b + b = 576 => 4b = 576 => b = 144

a = 3 * 144 = 432



4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T21:54:21+03:00
700 - 124 = 576 copii
b  ___/
f  ___/____/____/
576 : 4 = 144 baieti
144 * 3 = 432 fete
sau 
f + b = 576
f = 3b
3b + b = 576
4b = 576
b = 576 : 4
b = 144
f = 3 * 144
f = 432
4 3 4