Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T21:36:45+03:00
Trebuia sa scrie: ''Olguta n-are dreptate de o suta de ori, insa Buftea n-are dreptate de loc''
5 1 5
2014-09-20T21:38:58+03:00
La ce volum te referi? ca sunt 3
la cel despe olguta primeste pedeapsa de la scoala
daca te referi la volumul 1 Olguta trebuia sa scrie de nu mai stiu cate ori Olguta are dreptate si de nu mai stiu cate ori,Olguta nu are dreptate.(Scuze ca nu mai stiu numarul)
a da mersi >:D<
cu placere!