Răspunsuri

2014-09-20T22:07:00+03:00
2^8>2^6
3^16>3^8
3^9>3^6


Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T22:10:04+03:00
2^(2^3) cu (2^2)^3
2^8      >        2^6

3^(2^4)  cu (3^2)^4
3^16      >    3^8

3^9 cu (3^2)^3
3^9  >   3^6

2^350 cu 5^150
(2^35 )^10 cu (5^15)^10
(2^7)^5 cu  (5^3)^5
2^7 cu 5^3
128 > 125

2^41 cu 3^24
2^40    >     (3^3)^8
(2^5)^8          (3^3)^8
32 > 27
2^41>2^40>3^24






1 5 1