Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T11:26:08+02:00
1. Drepte perpendiculare: a si c, b si d Drepte oblice: a si b, a si d, c si b, c si d 2. Drepte perpendicilare sunt: a si c = adunam unghiurile 28 si 62= 90grade b si d sunt oblice intrucat formeaza intre ele unghi de 93 grade = 31+62
1 5 1
2014-02-16T11:27:11+02:00
Fig.6  avem: aperp c si b perp.d
Oblice (a,b) (a,d) (b,c)  (c,d)



Fig7 Numai a perp. c   62+28=90
1 5 1