Răspunsuri

2014-09-20T20:25:33+03:00
Afara= complement circumstantial de loc
de crizanteme= atribut substantival.
artificiale= atribut adjectival
nimenea= subiect simplu
pe strada= complement circumstantial de loc. 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T20:31:31+03:00
Afara=complement circumstantial de loc
de crizanteme=atribut substantival prepozitional
artificiale=atribut adjectival
nimenea=subiect
pe strada=atribut substantival prepozitional

1 5 1