Răspunsuri

2014-09-20T20:09:44+03:00
Suflet= substantic
am pastrat=verb
un=articol nehotarat
colt=substantiv
de=prepozitie
vara=substantiv
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T20:11:16+03:00
Suflet: substantiv comun simplu. Am : verb auxiliar de la Vb "a avea". Un: articol nehotarat. Colt: substantiv comun simplu. De: prepozitie simpla. vara: substantiv comun simplu. Sper ca te-am ajutat.
dar "ca" ce valoare morfologica are?
Ca are valoarea morphological: conjunctie subordonatoare. Asa cred.