Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T18:59:21+03:00
Albania Tirana

Andorra Andorra la Vella

Armenia Yerevan

Austria Vienna

Azerbaijan Baku

Belarus Minsk

Belgium Brussels

Bosnia and Herzegovina Sarajevo

Bulgaria Sofia

Croatia Zagreb

Cyprus Nicosia

Czech Republic Prague

Denmark Copenhagen

Estonia Tallinn

Finland Helsinki

France Paris

Germany Berlin

Greece Athens

Georgia Tbilisi

Hungary Budapest

Iceland Reykjavik

Italy Rome

Latvia Riga

Kazakhstan Astana

Liechtenstein Vaduz

Lithuania Vilnius

Luxembourg Luxembourg

Macedonia Skopje

Malta Valletta

Moldova Chişinău

Monaco Monaco-Ville

Montenegro Podgorica

Netherlands Amsterdam

Norway Oslo

Poland Warsaw

Portugal Lisbon

Republic of Ireland Dublin

Romania Bucharest

Russia Moscow

San Marino San Marino

Serbia Belgrade

Slovakia Bratislava

Slovenia Ljubljana

Spain Madrid

Sweden Stockholm

Switzerland Bern

Turkey Ankara

Ukraine Kiev

United Kingdom London

Vatican City Vatican City

2 4 2
2014-09-20T19:07:54+03:00


Portugalia- Lisabona

Spania- Madrid

Italia - Roma

San Madrino - San Marino

Andorra- Andorra La Vella

Croatia - Zagreb

Bosnia si Hertegovina- Sarajevo

Macedonia- Scopje

Albania- Tirana

Malta- Valleta

Muntenegru - Podgorita

Serbia - Belgrad

Grecia - Atena

Slovenia - Ljubljana

Vatican - Vatican

Bulgaria- Sofia

Romania- Bucuresti

Ucraina-  Kiev

Belarus - Minsk

Republica Moldova - Chisinau

Polonia- Varsovia

Republica Ceha - Praga

Slovacia - Bratislava

Ungaria - Budapesta

Lituania - Vilnius

Letonia - Riga

Estonia - Tallinn

Finlanda - Helsinki

Suedia - Stockholm

Norvegia - Oslo

Danemarca - Copenhaga

Regatul Unit - Londra

Republica Irlanda - Dublin

Islanda - Reykjavik

Belgia - Bruxelles

Luxemburg - Luxemburg

Monaco - Monaco

Elvetia - Berna

Austria - Viena

Franta - Paris

Germania - Berlin

Olanda - Amsterdam

Israel - Tel Aviv

Armenia - Erevan

Cipru - Nicosia

Rusia - Moscova

Georgia - Tbilisi

Turcia europeana - Istanbul