Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T18:51:09+03:00
O persoana are nevoie de un prieten in viata, sa fie acolo cand ai nevoie de ceva, sa fie deschis cand ai nevoie de o parere, sa-ti dea un sfat din suflet, etc.Doar ca un prieten il gasesti la fel de greu cum iti gasesti si perechea. Spun asta pentru ca lumea a devenit rea, invidioasa, egoista... Mai adaug ca foarte multe persoane se lauda cu sute de prieteni, dar oare sa fie asa? 80% din oameni isi mai aleg "prietenii" dupa pozitia sociala. Mi-e frica sa spun ca: nu mai poti sa gasesti un prieten in adevaratul sens al cuvantului, dar din pacate asa este.Prietenii si familia sunt cei care iti umplu viata...care iti dau motive zi de zi de a zambi, de a te simti iubit.Un prieten te poate ajuta cand apuci pe o cale gresita, o sa incerce sa te avertizeze inainte de a fi prea tarziu.Prietenia de fapt inseamna mai mult decat a avea un umar pe care sa poti plange.Prietenia costa timp si sentimente. Sper ca te-am ajutat :D
1 5 1
2014-09-20T19:10:29+03:00

uite aici :niste poze despre prietenie ,text argumentativ

1 2 1