Răspunsuri

2014-09-20T18:45:59+03:00
Tu - subiect
Vei ingriji - predicat
florile - complement
din clasa - atribut
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T19:11:00+03:00
Tu=pronume personal,functia sintactica de subiect
vei ingriji= verb functia sintactica de predicat
florile=subst comun,functia sintactica de complement direct
din clasa= subst comun,functia sintactica atribut ....pt clasele | - |V e de ajuns cand o sa fi a 6-a sau mai mare o sa inveti si despre( verbe copulative atribut substantival prepozitional etc.)dar deocamdata atat succes la teme! :)
2 5 2