Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T20:46:40+03:00
     Napleon Bonaparte a fost imparatul Frantei. Domnia lui Napoleon Bonaparte s-a caracterizat printr-o puternica dezvoltare economica de factura industriala. In timpul lui a luat amploare activitatea bancara si a bursei, a extins reteaua de cale ferata, precum si comertul cu coloniile. 
     Franta isi mareste imperiul colonial in Algeria, Senegal, Indochina. Tot in timpul lui, Parisul se transforma intr-un oras modern, vechile cartiere insalubre sunt demolate, populatia muncitoreasca este mutata in locuinte mai bune.
     Pe plan intern libertatile politice sunt sacrificate in favoarea unei ordini menite sa asigure dezvoltarea economica. imparatul doreste sa-si consolideze pozitia interna prin refacerea prestigiului francez pe plan extern, reusin ca Franta sa devina in scurt timp vioara intai. 
3 4 3
2014-09-20T20:50:31+03:00
Napoleon Bonaparte a fost un liderpolitic al Frantei. El sa nascut in Corsica sia a murit pe insula Sf. Elena. Faptele lui au influentat mult dezvolatrea politica a Europei pana in prezent.
1 4 1