Răspunsuri

2014-09-20T19:16:50+03:00
este luni.stau pe lanul dunarii.in timp ce ma relacsam dintr-o data a aparut un val foarte mare si ma udat.n-o sa uit niciodata aceasta zi.a fost cea mai urata zi din viata mea!
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Giy
  • Ambiţios
2014-09-20T20:03:33+03:00
Era o zi de vacanta, foarte ploiaosa. Nu aveam ce sa fac, la Tv nu era nimic, bun.
Pe intrenat eram pedepsita(am luat de coada pisica vecinei). Era o zi ingrozitoare, nu stiam in niciun fel,ce sa fac. Am hotara, sa imi sun cativa prietenii,, si sa facm un mic, party. 
Am fost 5. Ne~am uitat la filme de comedie, si ne indopam de inghetata si floricele.
Pana la uram o zi de vara groaznica s~a transformat in una frumoasa, alaruri de prietenii. 

Sper ca ti~am fos de ajutor ;)

3 5 3