Răspunsuri

2014-09-20T18:26:57+03:00
A) prima e mai mica
b) prima e mai mica
c)pima e mai mica
d)prima e mai mica
e)prima e mai mare
f) egal
g)prima e mai mica
mdea e mai bine cum a facut KittyKrissu
mdea.. eu sunt aici sa te ajut nu sa iti dau apa la moara.. asta poti si tu singura sa scrii eu doar am scris relatiile
mda ..bine oa
pa*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T18:28:40+03:00
A) 3648 < 4024
b) 4832 < 6857
c) 7321 < 7539
d) 6427 < 6429
e) 8968 > 8962
f) 37146 = 37146
g) 3428504 > 428501