Răspunsuri

2014-09-20T18:20:59+03:00
26 sau 62   da ce clasa esti?
toate numerele de la 2 la 92
spunde de 2 cifre
deci 2 si 6 nu pot
fi
dar ai deptate poti avea si 12 sau 16
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-20T18:22:27+03:00
20 , 21, 25 , 22 , 26 , 27 , 28 , 29 , 23 
67 , 69 , 61 , 65 , 68 , 60 , 62 , 63 , 64
26 62
trebuie sa folosesti 2 si 6 pentru a forma un numar ex:26 62