Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T17:39:52+03:00
Te ajut eu
daca vrei e foarte usor

partea a-2-a
Încântarea durează puţin, căci soarele obosit de arşiţa verii, se ascunde după un deal pe când măreaţa lună apare, ca de obicei, mândră şi graţioasă. Lăsarea serii aduce
partea 3:
Încântarea durează puţin, căci soarele obosit de arşiţa verii, se ascunde după un deal pe când măreaţa lună apare, ca de obicei, mândră şi graţioasă. Lăsarea serii aduce
partea 4:
2014-09-20T17:44:11+03:00
Incepi cu o introducere " eram la munte ", prezinti anotimpul " era o zi insorita de vara" prezinti ce ai facut " eu si cu bunica mea culegeam morcovi " dau un ex.

Apoi incepi un alineat nou si scrii intamplarea, ai alunecat si ti-ai rupt un picior iar sora ta a urlat de disperare dau ex. dar mai pe lung ( 7-8 randuri)

Iar la sfarsit mai faci un alinea in care tragi concluzia " si mi-am sfarsit ziua in spital cu o shaorma cu de toate " acesta a fost un exemplu !
1 1 1