Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T17:20:44+03:00
Fie a = nr. problemelor rezolvate de primul si b = nr. problemelor rezolvate de al doilea

a+b=98 
a= b-14

b-14+b=98 => 2b= 112 => b= 112/2 => b=56 
a= 56 - 14 = 42
2014-09-20T17:21:56+03:00
Daca au rezolvat amandoi 98 de probleme => a+b=98. a=b-14 (asta e acela care a rezolvat cu 14 probleme mai putin) . Din cele doua rezulta b-14+b=98. adica 2b-14=98, 2b=84 => b=42.  Celalalt rezolva 56.
2 5 2