Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T18:38:36+03:00
Disparia unor specii de animale sau plante.
Solutii:
- crearea unor parcuri nationale
- interzicerea vanarii animalelor in pericol sau a ruperii plantelor respective
- amendarea celor care nu respecta aceste reguli
24 4 24
2014-09-20T20:02:12+03:00
Poluarea excesiva a mediului inconjurator. am putea preveni asta avand mai putin fabrici, lumea sa mearga pe jos sau cu bicicleta, sa nu aruncam harti pe jos ci in locuri special amenajate
9 4 9