Răspunsuri

2014-09-20T16:54:45+03:00
Orice număr natural care nu este prim se numeşte neprim. Numerele ... 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100. Numerele ..... Care sunt nr. prime de 2 cifre,avand produsul cifrelor 6? ...... Calculaţi suma şi verificaţi că este pătrat perfect. 14). ...... 5.Stabiliti daca numarul 123456789101112…2001 este divizibil cu 9.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T16:56:05+03:00
De la 1 pina la 9 - sunt 9 cifre
de la 9 pina la 90 - sunt cite 2 cifre
 9+2*90=189 cifre
 Rs- 189 cifre
2 4 2