Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T17:06:44+03:00
Mare in sens de substantiv sau adjectiv?
ADJECTIV
Afara razele soarelui stralucesc cu multa generozitate.Am iesit afara sa ma joc bucurindu-ma deplin de frumoasa mea copilarie.Jucindu-ma am observat cit de frumosi si mari sunt trandafirii vecinei,m-am apropiat sa-i miros si am simtit un parfum minunat.M-am intors inapoi si am rugat-o pe mama sa cumparam si noi acei trandafiri, a doua zi eu si mama mea am plantat trandafiri pentru ca peste citiva ani sa avem si noi asa trandafiri frumosi.
Ai uitat sa pui cuvantul "mare"
  • Giy
  • Ambiţios
2014-09-20T19:38:18+03:00
Razele soarelui debia ajunsese sa ne lumineze ziua. Era timpul sa pornim daca vroiam sa ajungem cat mai repede la mare. Am mai facut cateva opriri. Eu impreuna cu sora mea am hotarat sa ii luam mamei, ca semn de multumire ca dudese la mare, un buchet de trandafiri rosii si mari. Cand i~am dat mamei trandafirii, a fost foarte surprinsa si incantata. 
Tatei i~am dat o imbratisare, ca sa nu fie suparat. 

Sper ca ti~am fost de ajutor. ;)
1 5 1