Răspunsuri

2014-09-20T16:43:11+03:00
Dam si mie stelute ca nu mai am daca imi daii iti raspund la tiate intrebarile!
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T16:44:41+03:00
A+b egal cu 135   aegal cu b + 15  inlocuim a cu b + 15   b+15 + b egal cu 135  2b +15 egal cu 135  2b egal cu 135-15 si e egal cu  120    b egal cu 120 impartit la 2 si este egal cu 60  a este egal cu 60 + 15 si este egal cu 75  75+60 egal cu  135  Sper ca te-am ajutat !
3 5 3