Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T16:41:47+03:00
11a3b7 = ?
1 + 1 + a + 3 + b + 7 = 17
12 + a + b = 17
a + b = 5
=> a = 0 , b = 5 => 110357
a = 1 , b = 4 => 111347
a = 2 , b = 3 => 112337
a = 3 , b = 2 => 113327
a = 4 , b = 1 => 114317
a = 5 , b = 0 => 115307
3 5 3
2014-09-20T16:43:50+03:00
11a3b7= ?
1+1+a+3+b+7=17
a+b=17-12
a+b=5
a=0,1,2,3,4 la fel si b adica a=0 b=5
a=1 b=4 si tot asa

1 5 1