Cuvantul "lui" din propozitia "Vorbea trist dar glasul lui imi aducea mangaiere" ce este ca parte de vorbire ?

2
atribut
pronume personal. "glasul lui" - al cui glas? - al lui! (el)
este pronume personale !
personal *
pronume personal

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T15:54:22+03:00
2014-09-20T15:55:58+03:00
Lui - cazul Genitiv, f.s atribut, iar ca parte de vorbire este pronume personal