Mama si fiica au impreuna 32 de ani.calculati varsta fiecarei,stiind ca mama are de 7 ori varsta fiicei

2
pai nici eu na-m priceput-o prima data cad am citit-o
Bine
cat ii a:34?
Nu stiu eu m-am luat dupa laurastefania uitate sus
aha

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-09-20T15:41:20+03:00
M+f=32
m=7f

7f+f=32
8f=32
f=32:8
f=4

m=7*f
m=7*4
m=28
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T15:41:27+03:00
A - mama
b - fiica
a + b = 32
a  = 7b
7b + b = 32
8b = 32
b = 32 : 8
b = 4 

a = 7b => a = 7x 4 = 28

Raspuns : a = 28 , b = 4
7 4 7