Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T15:43:25+03:00
Datorita inertiei , cand soferul franeaza , lazile care nu sunt sustinute de nimic isi schimba pozitia.
cand soferu franeaza lazile se vor lovii si nu vor mai avea aceleasi pozitii
2014-09-20T15:44:10+03:00
Se duc in fata camionului:)) asta am facut ieri:))))
Din cauza interjectiei
E bine?????
Ma poti ajuta la ceva??? Kiss
din cauza inertiei , nu a interjectiei !
Nu mai stiam cum sn:)))
:)