Răspunsuri

2014-09-20T15:18:22+03:00
6-4=2 saci
2 saci=80kg
80:2=40kg cantareste un sac

40x16=640 kg cantaresc 16 saci
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T15:20:25+03:00
Pai ar fi cam asa:
Cat cantareste un sac de faina?
80:2 = 40 kg 
Cat cantaresc 16 saci de faina?
40x16 =640
Rezultat final: 640
Daca considerai ca te-am ajutat , marcheaza ca "Cel mai bun" :* Multumesc . Noroc in continuare la teme !
buna,asa voi face dar lamureste-ma te rog,de ce ai calculat pt un sac 80/2?