Scrieti numerele:a)doua zeci si cinci,b)patru sute sapte,c)cinci mii patru zeci ci opt,d)sapte zeci si sase de mii trei sute,e)patru milioane tri sute cinci mii doua zeci si sase,f)sase sute patru miliardedoua mii doi. Ma puteti ajuta ma rog

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T14:57:54+03:00
A) 25
b) 407
c) 5.048
d) 76.300
e) 4.305.026
f) 604.000.002.002
mai poti sa ma ajuti cu inca un ex
te rog
Da. Trimite-mi un mesaj.
Reprezentati pe axa numerele 20,60,80,90,100,110,130,140, alegand o unitate de masura convenabila.
Ti-am tr
2014-09-20T14:59:36+03:00

a) 25; b)407; c) 5 048 d) 76 300; 4 305 026; e) 604 000 002 002
1 4 1