Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T14:12:06+03:00
In opinia mea,aceasta afirmatiee ne aminteste de proverbul "Ce tie nu iti place,altuia nu-i face.".Aceasta afirmatie ne spune sa facem cat mai mult bine,atata timp cat si noi ni-l dorim.
Nu e prea mult dar macar pentru un inceput sper ca ajuta. :)
1 5 1
2014-09-20T14:14:15+03:00
Aceasta afirmatie,imi sugereaza faptul ca,persoanelor caruia ne vor raul,trebuie sa le intoarcem aceeasi moneda.Nu trebuie sa ne lasam calcati in picoare de acestea,ci sa le tinem piept,pentru a constientiza ca persoana cu care tocmai sunt in conflict,nu e un gunoi
Nu e mare branza dar am incercat :)
Iti multumesc din inima!
Nu ai pentru ce :*
♥♥ sa imi accepti cererea. multumesc inca odata
Ok.E placerea mea :*