Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Scheletul uman este alcătuit din 206 de oase cu diferenţe mici de la individ la individ, diferenţiat printr-un schelet axial şi scheletul extremităţilor

Răspunsuri

2014-02-15T22:23:19+02:00
206 oase are omul in corp
206 doar cele mai mari
caatare 223
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-15T22:23:57+02:00
Are 223 de oase,achena
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters