Am recapitulat aceastalectie asta acum cateva zile si sa fii sigura ca e 100% corecta!
Trasaturile genului epic
-autor,narator,personaje
actiunea poate fi prezenatata pe momentele subiectului
-verbele sunt la peroana a III a
multumesc
cu placere!

Răspunsuri

2014-09-20T13:55:01+03:00
Povestirea pe momentele subiectului,limitarea in timp si spatiu,cronologia evenimentelor,prezenta naratorului personaj.
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T13:58:18+03:00
Modul predominant de expunere naratiunea                                                                         sunt prezentate locul timul si personajele                                                                              ideile gandurile sentimentele  sunt exprimate in mod direct prin intermediul personajelor  prezenta unor repere spatiale si temporale atat stiu sper sa iti fie de folos                                                                                               
2 5 2