Răspunsuri

2014-09-20T13:57:24+03:00
Virgulele au rolul de a izola constructia in vocativ "draga mamei" de restul propozitiei,iar semnul intrebarii indica o intrebare(logic :)) ).Cratima are rolul de a marca pronuntia impreuna a doua parti de vorbire diferite.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T14:00:00+03:00
- Ce ai , draga mamei , ce-ti este ? ....... s-a folosit linie de dialog , deoarece este replica unei persoane,   ,,draga mamei'' s-a pus intre virgule, deoarece este o formula de adresare, s-a folosit cratima ,,ce-ti'' , deoarece leaga doua parti de vorbire diferite, si face economia de o silaba, si s-a folosit la sfarsit semnul intrebarii, deoarece este o intrebare.