Suma a trei numere naturale este 4500. Al doilea numar este de doua ori mai mare decat primul , iar al treilea e cu 5mai mare decat al doilea.
a) Realizati prezentarea grafica a datelor problemei;
b) Aflati numerele;

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-20T13:37:20+03:00
A.I_____I
b.I_____I_____I
c.I_____I_____I+5

Suma este 4500 . Aflam suma partilor egale :
4500-5=4495
4495:5=899 ( numarul a )
899x2=1798 ( numarul b )
899x2+5=1803 ( numarul c )

Verificare : 899+1798+1803=4500
6 4 6
2014-09-20T13:40:00+03:00
Deci: a+b+c=4500
b=2a
c=b+5
=>c=2a+5
a+2a+2a+5=4500
5a+5=4500
5a=4500-5
5a=4495
a=899
b=2*a=1798
c=2*a+5=1803
1 5 1