Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T13:32:37+03:00
Dictionarul  este folosit pentru a ajuta persoanele care nu inteleg semnificatia unor  cuvinte. :)
11 4 11
Comentariul a fost şters
ajuta la imbogatirea vocabularului si a explica cuvinte necunoscute
2014-09-20T13:37:28+03:00
Dictionarul este folosit pentru a intelege cuvinte.
Dictionarele pot fi: de sinonime, de antonime, de omonime si explicativ.
6 4 6