Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T13:04:44+03:00
Snoava este o poveste populara din care poti invata ceva.Asa cum invata Nica din fiecare nastrujnicie pe care o face.
O poveste populara ! sanova se mai spune si gluma ,ceva care razi !
2014-09-20T13:07:18+03:00
Snoava este o opera epica in proza de scurta intindere si de facatura omanista.Snoava in popor se mai spune si anigddot, sau glume, ceva de ris :) sper ca ti-am fost de folos :)
2 5 2