Enumerati 3 cauze ale revolutiei burgheze din Anglia va rog ajutati -ma la acest exercitiu va roggg mult!!!!!!!!!!!!!

2
eu sunt in clasa a 7
eu tot
la ce pagina/?
nu am facut din carte noi facem o scurt recapitulare si luni a zis ca ne da exercitiul acela la un test
aaaaa

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T13:10:58+03:00
Sper sa te ajute fisierul de mai jos
intra pe acest fisier
sper sa te ajute
mrs mult
pune cel mai bun te rog
2014-09-20T18:42:43+03:00
Economica, sociale si politice