Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-20T12:45:49+03:00
Teama=frica 
fir=ata
vesel=bucuros
trist=suparat
harnic=muncitor
bogat=avut
padure=codru
zapada=nea
ranita=lovita
sarac=nevoias
4 4 4
2014-09-20T12:49:38+03:00
PENTRU CUVANTUL VARA (anotimp) :mare, Soare, vacanta, plaja, caldura, August, apa, piscina, relaxare, odihna ... credeam ca la asta te referi :))
1 5 1