Răspunsuri

2014-09-20T12:23:38+03:00
Care chestie cu moli?Sper ca realizezi ca daca vrei sa primesti un raspuns ca lumea si intrebarea trebuie sa fie la fel.
masa moleculara
of....nu stiu in cazul asta
multumesc oricum :=
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T14:02:55+03:00
Nr de moli= masa in grame/masa moleculara. Asta ?
da.Multumesc mult! :*
Cu placere
Nu era ceva cu Nr lui Avogadro?
Aia era la nr de molecule
nu