Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T11:49:51+03:00
Mihai s-a uitat dupa floarea de cumparat. (sau o floare de cumparat)

Dana a vrut sa-i cumpere o floare din comert mamei sale.
Nu vad care e atributul verbal. Din comert nu este atribut verbal. Este atribut substantival prepozitional.
2014-09-20T11:53:59+03:00
Andrei a furat petala florii. ( a cui petala ?)
Deci florii este atribut substantival in cazul genitiv (atribut substantival genitival).