Doua propozitii diferite cu cuvintele : lac, broasca, vin, cer, sare. Ajutatima varog. :)

2
In lac este mizerie,brostele sar din nufar in nufar,vinul se bea la sarbatori,cerul are o culoare senina,de sare are nevoie orice om
Multumesc
CPL
Eu imi dau cu lac pe unghii. Tat pescuie in lac.Broasca de la usa s-a rupt.Broasca sare in balta.Eu vin de la scoala. PRIETENII MEI BEAU VIN.Eu cer mamei un colier.Ce cer senin e afara.Mama pune sare in mancare.Siandra sare coarda

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T11:30:20+03:00

Maria se da cu lac pe unghii.

Matei a prins un peste din lac .

Tata a schimbat broasca de la usa .

Matei a vazut o broasca la magazinul de animale .

Unchiului meu ii place sa bea vin .

 - Eu vin des pe la Maria !

Eu ii cer mamei 2 lei.

Cerul este senin .

Cangurul sare foarte sus .

Mama pune sare in mancare .

2 3 2
2014-09-20T11:33:25+03:00
M-am dus să înot în lac. Am dat pragul uși cu lac .                                                     Am vazut o broasca.    Mi s-a rupt broasca de la usa.                                                    Eu vin acasa de la scoala. PRIETENII MEI BEAU VIN.                                                  Eu cer un mar. Afara e cer senin.                                                                                Ma ma pune sare in mancare.Alina sare coarda                          
1 1 1