Răspunsuri

2014-09-20T10:18:45+03:00
Cred ca este dintr-o poezie ...deci ... pe l-apus de soare ....cratima ajuta autorul deoarece cu ajutorul ei poate da o rima poeziei .....cratima marcheaza lipsa unei litere.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T10:27:13+03:00
Cratima marcheaza:
din punct de vedere morfologic,cratima marcheaza rostirea impreuna a doua parti de vorbire,
din punct de vedere fonetic,cratima marcheaza absenta vocalei ”a”.
1 5 1