Răspunsuri

2014-02-15T20:12:03+02:00
Aa... cred ca la sg se refera
Si eu ma gandeam la fel... Multumesc de raspuns, dar mai astept totusi cateva pareri.
ok..
Subiectul este inclus (eu, noi) ; dar depinde de context. Cred ca se refera la Eu, pentru ca nu cred ca mai multe persoane( noi) scriam tema.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-15T20:22:01+02:00
Ambele variante pot fi corecte deoarece nu exista context.. dar cred ca se refera la persoana I
1 5 1