Răspunsuri

2014-09-20T10:03:11+03:00
Cel mai mic cred ca este 10356 si cel mai mare cred ca este 93210
12 4 12
ms dar ai gresit la cel mai mic nr
10267
nu stai ca mai fac odata
acum am si hartie si pix langa mn
10239
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-20T10:53:09+03:00
Abcde cel mai mare cu a+b+c+d+e=15

93210- cel mai mare
Ideea la nr cel mai mare este sa ai cea mai mare cifra la inceput si cea mai mica cifra la sfarsit, fiind atent la conditia ca sa fie diferite si la suma lor

10239- cel mai mic
La cel mai mic nr ai cea mai mica cifra la inceput, apoi 0 si apoi tot cifre mici  fiind atent la suma cifrelor

13 4 13