Răspunsuri

2014-09-19T22:46:40+03:00
                                                   La bunicu

Intr-o zi din vacanta m-am dus in vizita la bunicul meu. Bunicul meu era pe prispa si asculta ciritul pasarelelor . Cand m-a vazut a zimbit si a coborut usor , apoi m-a imbratisat. Am petrecut o zi minunata impreuna cu bunicul meu. Spre seara m-am intors acasa unde i-am povestit parintilor mei ziua minunata petrecuta cu buncul meu .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T22:50:41+03:00
Mam dus intr-o zi la bunicu si am observat ca citeste o carte despre fluturi.
Atunci am intrebat daca pot sa o imprumut,si mi-a spus ca da.Am citito si am aflat multe despre fluturi ,mi-a placut la bunicu.

2 3 2