Accesul in cele mai frumoase pesteri este conditionat de aprobari ale Academiei Romane.Inainte de a intra in pestera sa nu uitam, cavitatile reprezinta averea Muntilor Apuseni, si stalgmita creste in 20 ani doar 1 cm! Calculeaza in cati s-a format o stalgmita de 5 m inaltime.

2

Răspunsuri

2014-09-19T21:39:20+03:00
5m=500 cm 
500/20= 25 de ani
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T21:40:07+03:00
20ani ...................1 cm
x ........................500 cm
------------------------------------
x = 20 * 500 = 10 000 ani  creste 5 m (500 cm)
1 5 1