Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T21:33:18+03:00
Consider ca basmul are un rol pozitiv in viata noastra ca si orice alt tip de lectura, mai ales in viata copiilor ,deoarece le dezvolta imaginatia si le fixeaza principalele modele si valori in viata.Povestile joaca un rol foarte important din punct de vedere educativ. Prin intermediul povestilor, copilul descopera lumea si se poate plasa in situatii de viata in afara contextului familia. prin lupa dintre bine si rau  si situatiile conflictuale intalnite, copilul invata strategii de viata, descopera consecintele unor fapte si atitudini si isi insuseste comportamente sociale pozitive. fara a fi obligat sa treaca printr-o experienta negativa, copilul poate invata astfel sa descopere lumea din jur, oamenii si modul in care acesta actioneaza in diferite situatii de viata.
2 5 2
2014-09-19T21:57:37+03:00
Rolul pozitiv al basmelor este ca totul se termina frumos dupa multe neclaritati si dusmanii.Aura pe care o creeaza la final este una incomparabila.Toti copiii tind sa afle care este finalul,aviind deja in constiinta ca rautatea nu este binevenita aici.Odata cu virsta vedem si aspectul negativ,pentru ca defapt este o paralela a realitatii.Cea din urma este mult mai cruda si dureroasa.Finalurile fericite par rupte din filele vechi ale copilariei.Nimic nu e vesnic si nimeni nu are 100 de vieti,iar lupta nu e o stare de moment ,in viata noastra lupta e o continua miscare.Dar iarasi,trebuie sa credem in bine si finaluri  fericite,caci acestea ne fac viata mai frumoasa