Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-19T20:56:19+03:00
1) a fi ,a vrea , a avea . 
2) 5 paini a fost scrisa de catre Ion Creanga. 
3)a deveni , a se naste , a iesi , a se face , a ajunge , a ramane , a se numi , a se chema , a constitui . 
2 5 2
2014-09-19T21:18:02+03:00
1)Verbele auxiliare sunt:a vrea,a avea,a fi(este singurul care are si valoare copulativa si auxiliara). 2) Cinci paini este scrisa de Ion Creanga. 3)verbele copulative sunt 8:a fi,a deveni,a insemna,a ajunge,a iesi,a (se) parea,a se face,a ramane. Sper ca te-am ajutat
1 3 1